måndag 12 januari 2009

En till blogg!


Det här med bloggande är himla inspirerande! På alla sätt. Både vad gäller det kreativa och det litterära. Därför tänkte jag att jag skulle ha en stickblogg. Inte något avancerat utan vi får se vad det blir. Jag tänkte sticka, fota och visa vad jag har gjort. Skulle någon vilja betala för nån halsduk så får vi väl se hur man löser det. Tänkte, som jag tidigare har skrivit om, att våga lite mer. Å det är ju ett bra sätt att börja på.


Vill Ni titta in (vilket jag hoppas att Ni gör) så är adressen dit:

Inom kort så kommer det att finnas fler halsdukar där och förhoppningsvis även lite andra saker.

En av mina favorithalsdukar inspirerad av våran förra granne Kerstin


Ha en trevlig och inspirerande vecka

Maria

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Guuu vad kul med en stickblogg, den kommer jag att kolla i!!! jättekul, det var visst någon med som skulle ha en vikt blogg, åxå kul!!
Kraaam

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad kul med den nya bloggen:) Måste in och kika. kramar till dig!
/Lallis