söndag 14 december 2008

Tredje advent!

Tänk att snart är det jul! Vad fort tiden går. Tack allihopa för goa kommentarer om mina halsdukar, det värmer ska Ni veta. (precis som halsdukarna) Är det någon som är intreserad av en halsduk så får ni höra av Er.
Tänkte att jag skulle visa Er lite bilder.

En gammal ängel åker fram varje jul


Ny för i år är Bertil som han heter, en tuffing som får stå ute och vakta










Den här tomten hänger utanför mitt köksfönster.

Snart är det dags att plocka fram resten av julpyntet. Så katten får något mer att leka med. Jag har en liten adventsgran i hallen som han "plockar av". Må så gott allihopa och fortsatt trevligt julpysslande. // Maria



6 kommentarer:

Anonym sa...

för att inte verka helt konstigt så är nedanstående inlägg ett arbetsprojekt....

Anonym sa...

Har du beställt Halens nya modekatalog? Var inne på deras helgrymma hemsida och hittade en massa snygga kläder. Bland annat hittade jag snygga klänningar- Love Label. Kanske något för nyår. Vi hörs snart//Nina

Monica Hansen sa...

Kul med en hängande tomte:)

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men vilka rara tomtar du har och han på gungan utanför fönstret var ju helläcker!! Nej men, har ni skaffat en liten misse!? En skön helg innan julveckan önskar jag dig! Mari.

Lisbeth sa...

Hej vännen!
Vaf int du har med tomtarna...
Du provbaka krossbrödsbullarna med messmör, ist för honungen.
Det blir kanonbra!
Vi ses o hörs!

Lisbeth

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en härlig helg!
Kram Lallis