söndag 15 februari 2009

Maria´s vill-ha-lista!

Tänkte att jag skulle bjuda Er på min alldelles egna vill ha lista. Just nu alltså!


1:a plats!
Här kommer mitt ego in och jag önskar mig en spa-behandling. Eller varför inte en hel helg? Googlade på "spa" och fick 292 000 000 stycken träffar så det borde ju finnas ett ställe som passar mig.
Bilden lånad från www.satrabrunn.se
2:a plats
Vackra smycken från Inda Hjälpen och tavlor målade av Susan Gudmundsson

Bild från www.indahjalpen.se
Tavlorna finns att beskåda på http://www.susangudmundsson.se/
3:e platsen på listan får bli något fint att ta på sig.
Har hittat den här fina tunikan på http://www.bubbelroom.se/

Där finns det kläder för både små och stora plånböcker

4:e plats

En väska måste ju alltid vara med på en "vill ha lista". Just den här väskan är av märket WERA och finns på utvalda Åhléns butiker.

Bild från www.ahlens.se

Sist men inte minst, på 5:e plats

En tidningsprenumeration på Drömem & Trädgård skulle vara på sin plats. Eller på någon annan trevlig tidning. Det är lika spännande att vänta på tidningen i brevlådan som att vänta på nya inlägg på favoritbloggarna.

I dag är det söndag och i morgon väntar en ny spännande vecka. Jag ska köpa mig en trisslott. Varannan månad köper jag en trisslott som jag skrapar (via telefon) ihop med en f.d granne. Och den här månaden är det min tur. Har jag tur kanske jag kan beta av något på min "vill-ha-lista"

Ha en trevlig vecka och må så gott

Maria




11 kommentarer:

Mia stickar sa...

En sen Alla hjärtansdaghälsning till dig också! Det finns mycke på min vill ha lista kan jag säga.

Lisbeth sa...

Hej vännen!
Tack för hälsningar!
Vad spännade, är i min närhet och jobbar i smyg eller????
Sköt om dig och må gott, hälsa familjen.
Vi hörs!
Lisbeth

Vit Gladiolus sa...

Va kul att läsa din vill ha lista...jag har åxå mycket jag vill ha...:)
Kraaaaam

Anonym sa...

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Maria, vilken bra önskelista! Tunikan var fin, du är bra på att hitta mysiga kläder, jag gillar den då har i sidopanlen också! Ja, tack, en spahelg vore inte helt fel heller! Skriv kort mail vid tillfälle och berätta om ditt nya jobb-nyfiken: ) Mari.

Anonym sa...

Nu e jag här igen vaknade typ mitt i natten kunde inte sova... Så här sitter jag och surfar på morgontimmarna...hihihi
Fröken ur säger 04:42:30 PIP

Kram pårä
Kvast-Hilda

Anonym sa...

Titt ut!

Änteligen är det måndag och jag får träffa min granne!!

Ses
Kram

Vit Gladiolus sa...

Jag har åxå vill ha listor!! hi hi

Spa vore inte alls fel!
Kram

Lisbeth sa...

Hej Maria!
Hoppas det är bra...
Hör gärna av dig så kanske vi hinner ses någonstans.

lkagre@hotmail.com

Kramar till hela familjen!
Lisbeth

Linda sa...

kan ju inte vinna om man inte spelar! ;)

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej, hoppas du fått det du vill ha, i af väskan och tidningen : )

Hoppas allt är bra!

Vårhälsningar till dig!