torsdag 4 december 2008

Favorithörn..

... hemma hos mig! Tänkte att jag skulle visa Er lite av mina saker. Har inga proffsådror, men vissa saker tycker jag ändå kan visas upp.


Ett bokmärke som min farmor fick när hon var liten, vilket borde betyda att det är ganska gammalt.






Här en liten hörna i köket med olika saker som kan behövas vid matlagning.







Vackra olivburkar! Synd nog så tycker jag inte om oliver, de ser ju så goda ut.







En gammal våg tillsammans med några gamla burkar. (som jag håll på att slänga) Vågen är en av favoriterna.




Lite av mina saker som jag trivs bra med. Eftersom vi hyr huset än så länge så har vi inte gjort så mycket men lite pyssel har jag ändå lyckats med.

Ha det så bra allihopa. // Maria


3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Ha ha jag var å snodde granarna hos dig!!!
Så fin den gamla vågen är, älskar den!
Kram på dig!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Maria, va roligt att se en glimt av köket och dina fina ting! Vacker gammaldags stänkmålad tapet såg jag! Vilken fin gammal våg, och va kul, jag gillar heller inte oliver men har den där burken ändå-för att den är snygg! Såg ett recepthäfte skymta där med: ) Ha en bra helg! Mari.

Anonym sa...

Mer bilder.....du känns inte lika långt borta när jag ser hur det ser ut och kan föreställa mig er vardag..... Snart kommer vi/kram fam från Länghem