måndag 29 juni 2009

Ny byrå!

Eller i själva verket min gamla furubyrå som fått nytt liv. Med lite färg och nya knoppar kan nästan allt bli snyggt.

Under mina föräldrars altan hittade jag en gammal ohyvlad bräda som fått sig några omgångar vit färg och hängare. Den kommer att pryda hallen! Vad tycks?




På byrån skymtar en madonna figur som kommer från min farmor. Ett minne från henne
som fått en hedersplats.

Nu går all tid till att jobba och flytta men snart så kan jag förhoppningsvis visa även en nymålad kökssoffa med tillhörande bord och stolar.
Må så gott i värmen. //Maria



4 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej! Vad fin din byrå blev tänk vad vit färg kan göra... Det blir så fräscht och snyggt! Har du semester nu i det fina vädret? Jag har tre jobbardagar kvar... Ha det så bra kram från Maria

Vardagstugg sa...

Fint! Håller med ovanstående skrivare, tänk vad lite färg kan göra! =)

Annelie

A home far away sa...

Visst är det så att med lite vitfärg blir allt snyggt!

Kram Gunilla från Singapore

Hanna sa...

Vilken fin byrå.
Hanna