lördag 1 november 2008

Alla helgonsdag....

Visst heter det väl så? Idag har jag och min man och de två små pojkarna varit och tänt ljus på kyrkogården. Det är så fint med alla ljus men på samma gång lite kusligt med tanke på vilket ställe det är. Sedan är det klart att det blir lite sorgligt då man skänker sina bortgångna anhöriga en tanke. De närmaste som dött har visserligen varit både gamla och sjuka men sorgen är ju lika stor för det.

Nu till något annat. Vi har äntligen fått Internet!! Är det inte konstigt att man kan känna sig lite utanför utan tillgång till Internet?! Man blir så lätt bekväm. Det är så lätt att skicka iväg ett mail till sina vänner istället för att slå dem en signal eller skicka ett vykort. Jag känner att jag MÅSTE bli bättre på att skicka vykort. Så bli nu inte förvånade om det dimper ner ett kort i brevlådan. Ska även försöka att lägga till lite bilder i min blogg. Det är ju alltid trevligt! Nu ska jag ge mig iväg på en liten tur i cyberrymden, leta lite jobb, läsa era bloggar och bara mysa omkring.

Må så gott.
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är här nästan varje dag och kollar om du har skrivit något...det är ju himla kul att få ta del av andras liv.Ha det så bamsegott// Kram Nina den andra

Anonym sa...

Instämmer med Nina den andra//Kram Nina den förste

n o r d i n g å r d e n sa...

Mari den första här: ) ha en skön surfstund, visst är det bekvämt med internet, jag skulle inte kunna leva utan, gör ALLT här! Vi hörs. Mari.

Anonym sa...

Fast om jag skall vara helt ärlig föredrar jag nog att ta del av andras liv LIVE! Fast det är inte helt lätt när "alla" flyttar ifrån mig. Lite ledsen och ensam Nina