söndag 28 september 2008

Flyttfåglar.....

......... finns i massor så här års. Och det ska vi snart göra också. Flytta alltså! Om ni visste vad skönt det ska bli. Ett nästan eget ställe, det är ett hus som vi ska hyra, efter att jag och min man har varit särbo i en si sådär FYRA månader. På onsdag börjar det att bäras, om jag får bestämma. Ska han bestämma kanske det dröjer. Man vet ju inte med män riktigt. De har ju liksom en lång uppvärmningstid!! Och då kanske det redan är kväll och en bra fotbollsmatch på tv som måste ses. Men när HAN väl kommer i gång så går det ganska bra. Jag bestämmer var saker och ting ska stå och han bär dem dit. Hur bra som helst. Återkommer med med flyttinformation. Må så gott.

5 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Va spännade! PÅ onsdag börjar det bäras här med: ) Vilka fina sockor din moster stickat, men du kan du med, tack för den fina gåvan, hoppas du fått mitt mail!? Ska kolla mail i min lap top senare i veckan, finns ingen bra mottagning där jag befinner mej nu tyvärr.. Lycka till med flytten! Mari.

Anonym sa...

Lycka till. Längtar redan till nyår då vi ses igen. kram Nina

Lallis - liv och leverne sa...

Hah, känenr igen det där;)
och vad kul med flytten!
Kram Lallis

n o r d i n g å r d e n sa...

Köttfärsgratäng? Det lät gott, det receptet får du ge mej sedan, trevlig helg! Mari.

Nina sa...

Lurat in dig i bloggvärlden? *S* Jag?

Jo jag har varit ute en hel del i jobbet Det har varit jättekul! Nu får du allt skriva lite så att jag får veta lite mer om hur det går för dig..